dimecres, 11 de març del 2009

Setmana del 2 al 6 de març


Aquesta setmana ha sigut una mica complicada perquè hem tingut molts exàmens, però a la vegada ha sigut divertida!

Dimarts vam fer l'amic invisible que no havíem pogut fer per Nadal, i els regals, en general, van agradar molt. També van venir els mossos d'esquadra d'Arenys de Mar a fer-nos una xerrada sobre "Internet Segur@".

I a la classe d'educació física vam fer un joc molt divertit d'expressió corporal.

I per acabar, vull donar ànims a tots, que això s'acaba ja! D'aquí poc, Setmana Santa, i en un obrir i tancar d'ulls, estiu!

Leidy G.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola sóc la Mireia van Riet Miranda de 1r A. Estic totalment d'acord amb el que diu la Leidy de que amb un obrir i tancar els ulls ja estem a estiu!
I també comenta una cosa sobre l'amic invisible: no m'imaginava que els regals de l'amic invisible fossin tan macos i tan originals.


Mireia van Riet Miranda 1r A

Anna Sala Alsina ha dit...

Hola sóc l'Anna Sala de 1rB.
També estic d'acord amb la Leidy i la Mireia.
El curs està passant super ràpid!!
d'aquí a poc ja a segon... i com dirien les avies:
-Qui ho hauria de dir...
Bueno, a la nostra classe no vam fer l'amic invisible... :( Però vam fer un pica-pica!!
Tot té una part bona i una de dolenta, i com diu el meu pare (ja sé que no té res a veure però esque avui no sé per què em ve al cap tot el que diu la gent!!...)
"Entre tots ho farem tot"

PD: havera si veniu una mica més pel blog de 1rB :P !

Anna Sala Alsina 1rB