dilluns, 30 de març del 2009

Setmana del 16 al 22 de març


Aquesta setmana ha estat una setmana d'aniversaris, dilluns era el de la Celia i dimarts el de la Sandra.

Des del dijous, vàrem estar a classe sense la Mireia perquè estava fent competicions de natació a Valladolid. Ha quedat novena d'Espanya i segona de Catalunya.

Dijous va haver-hi vaga i només vam venir cinc companys de la classe: la Lorena, la Celia, la Sandra, el Sergi i la Cristel. La vaga va ser pel mateix motiu que l'altra que vam fer dijous 13 de novembre del 2008. Els que vam venir ens ho vam passar molt bé. La majoria de les classes les vam fer juntament amb 1rB.

Divendres, a l'hora de català, vàrem veure els vídeos de la lectura "Silvestre Malasang", que eren molt divertits. També vam estar preparant les classes per la jornada de portes obertes.

Diumenge va anar força bé a la jornada de portes obertes. Hi havia uns quants alumnes que feien de guies, altres estaven al laboratori, alguns a l'aula de tecnologia i, per últim, uns que feien un concert de flauta. Pel que vam veure, l'institut va agradar bastant.

Lorena A. i Celia P.

1 comentari:

Pau Tió Campos ha dit...

Ja que heu parlat de competicions m'agradaria informarvos que el divendres 3 da Març jo, en Pau Tió m'en vaig a Pontevedra al campionat d'Espanya infantil. Per aquest motiu no podré venir amb vosaltres a la Font del Boter, bé, ja m'esplicareu com us va anar i si esteu interesats en saber com m'anirà a mi, us contestaré.

Gràcies per haver-me deixat parlar, espero rebre preguntes!

Pau Tió Campos 1rA