divendres, 21 de novembre del 2008

Setmana de la ciència


Setmana del 10 al 14 de novembre

Dilluns vam anar al zoològic de Barcelona tot el dia. Va ser molt bonic. Hi havia tota mena d'animals: cocodrils, pingüins, tortugues, etc. El dimarts, el dimecres i el dijous no va passar res d'interessant, i el divendres va ser emocionant perquè donaven els premis dels concursos.

Jose A., Anthony A. i Rubí L.


El dimarts 11 semblava un dia normal, però no ho era. Tots parlàvem de la sortida al zoològic de dilluns. Uns parlaven de goril·les, uns altres de lleons, tortugues, elefants, dofins...
A tutoria vam parlar del zoo: que si ens havia agradat, què era el que més ens havia agradat... Després vam fer mímica. La Mireia va sortir i va fer de dofí. Ho feia molt bé. Després va sortir en Javi... i de cop i volta vam escoltar "uh, uh, uh, uh!". Tots vam saltar, cridant: "És un mico!"
A l'hora del pati també tothom parlava del zoològic. A tots ens va agradar!

Alanis V.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hola a tots soc l'iris comento al nostre diari per dirbus avera si algú comenta perque el nostre diari es veu molt pobre, i el tenim vastant sosu aixis que comenteu bueno m'envaig dew.


ATT: iris la millor.

Anònim ha dit...

Aquesta setmana em toca a mi fer el diari:D,ja el tinc preparat!
m'agrada el blog,estic impacient per veure com quedará al final del curs:D
un petonàs gegaant!